Tre månader sedan

Skrivet: 2013-09-11 | 16:49:00

-De två sista bilderna från ett grymt photoshoot med Artbrother!
Haha, som de har tjatat ;) Fick äntligen tid häromdagen att fixa de sista åt dessa tre killar. Innan april nästa år blir det en till plåtning inför deras skiva. Najs!!  
Nu ska jag förövrigt fota en annan kille i min klass. Det blir lite studioporträtt, kanske hinner vi med något utomhus också. Love it, love it, love it! Sen ska jag försöka göra lite mer på Ägnö-filmen. Den ska vara klar till arbetshelgen ;) 


2013-09-11 | 17:27:48

sv; ja det har jag och dom var faktiskt jättebra :) Jag brukar har lite problem med skor, brukar oftast få skavsår. Men de här är verkligen hur sköna som helst :)

Svar: Men va bra!! Man kanske skulle pröva ett par sånnadär! :D
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 17:42:36

sv: haha ja visst är den rolig :)

Svar: Japp!! :D
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 17:56:09

Sv: Ååå tack så himla mycket, vad glad jag blir!! :D Ja men eller hur, det kommer verkligen bli fler foton tagna vid den väggen kan jag meddela! Skitfin blogg förresten, kram på dej! :)

Svar: Varsågooood! :D De vill jag gärna se! :)
Tack snälla :)
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 19:43:08

Såå kul! :D
Läckrabilder med :D

sv: hihi,tusen tack:D
kramis♥

Svar: Jaa!! :D
Kramkram!! ❤
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 19:50:18

sv: oj, jag tror du läste lite snabbt, i min lista står Bungy Jump under rubriken vad jag INTE vill göra innan jag dör. Skulle inte hoppa bungy jump mot betalning ens ;P

Svar: Jahaaa!! Klart du ska göra det ;)
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 19:55:08

Sv; Tusen tack! :D

Svar: Så lite så! Fint namn också! ;)
Josefine Hellgren

2013-09-11 | 20:17:10

Sv: Tack :) Ja, jag gillar fönsterljus! Speciellt på morgonen :)

Svar: Morgonljus är också en av favoriterna. Morgonljus och fönsterljus tillsammans kan ju inte bli bättre! :D
Josefine Hellgren

2013-09-12 | 12:38:11

sv: Åh men gud, tack så hemskt mycket söta du!!
Vad glad jag blir!:)

Svar: Så lite så!! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: