Gardinstången

Skrivet: 2014-04-04 | 22:49:00

-Jaa, det är faktiskt en gardinstång det där! 
Vilket fint ljus det var denna fredagseftermiddag. Otroligt härligt! Det blir bara varmare och varmare. Snart skjuter värmen i höjden för min del, men några dar till har jag i Sveriges nyanlända årstid. 
Idag har hängde jag med mina fotokamrater. Hjälpte Emelie med att knäppa av kameran till hennes självportätt, tipsade Moa om trollstaven i photoshop och beundrade Malins vackra matbilder. Jag fick kika lite i Felicias portfolio som hon håller på med just nu och tittade på när Markus fotade macro på itusågade golfbollar. Jag är så stolt över mina klassisar. Så himla stolt! 


Andreaz
2014-04-05 | 15:28:03

Som hämtat ur en modetidning för ty Gina Tricot

Svar: Oj! hahah! :)
Josefine Hellgren

Maria
2014-04-05 | 15:57:58

Fint!

Svar: Tack ska du ha :)
Josefine Hellgren

2014-04-08 | 23:48:08

wow vilken fin bild!

Svar: Taaack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: