Jo, det blir så nu

Skrivet: 2014-04-01 | 21:28:00

-Det må vara första april, men nu slutar jag. 
Tre månader är en lång tid. Det är en fjärdedel av året. Framför mig väntar en lång resa och jag vill ägna mig åt den, och min framtid. Jag kanske återupptar projektet någon gång, vi får se helt enkelt. Jag har nu diskuterat detta med framförallt Rasmus, och han tycker väl att det är en mindre bra idé at sluta nu. Dock är det mitt projekt, mitt liv och gör jag det som känns bäst för mig. Så blir det nu. 
Bloggar såklart fortfarande! Och jag slutar ju inte fota, är bara sjukt trött på att se mig själv på bild. 


Andreaz
2014-04-02 | 00:53:42

Du har verkligen varit ambitiös och kreativ med dina bilder och ditt projekt.
Lycka till med allt nu!

Svar: Hahah, tack! Men du kan vara lugn, jag slutar inte! April april!!!
Josefine Hellgren

2014-04-02 | 02:22:35

ska du ha ett nytt projekt eller nått mål? :)

Svar: Oroa dig inte! Jag fortsätter ned mitt projekt!! April april!! ;)
Josefine Hellgren

2014-04-02 | 02:29:05

Fin bild :)

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren

2014-04-02 | 07:08:56

Superfin färg på tröjan! :) Kram

Svar: Tack snälla :) kram!
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-04-02 | 21:10:30

Ha Ha >Fan jag visste att du inte bara skulle "sluta" sådär, men är glad att det bara var ett skämt;)
Dina självporträtt är dagens höjdpunkt ju:D

Svar: Imorgon börjar jag igen!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: