Konsten att krama en hel värld

Skrivet: 2014-04-05 | 23:50:00

-Världen är bra liten ibland alltså!! 
Övervåningen ser ut som fan. Det är kläder och väskor överallt. Packning pågår! Rasmus gick upp tidigt och sover sedan många timmar tillbaka i min säng. helt utsträck precis i mitten av sängen. Fint! Jag kanske börjar få lite resfeber nu? Jag hittar inte min fjärrutlösare. men det fanns nån nikonbutik precis där vi ska bo de två första dagarna i Bangkok så kaaaanske finns det en där. Eller liknande. 
Jisses, jag kommer sitta framför datorn hela dygn när jag kommer hem. Hoppas hoppas hoppas jag får till några riktiga guldklimpar därborta! Nu måste jag sova. Vi ska upp tidigt imorgon. Pussar och kramar från blekfisen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: