Närbild

Skrivet: 2014-04-03 | 23:40:00

 
-Fy vad svårt det var att få fokus. Och absolut retucherad bild. Helt klart ganska jättemycket. Och väääldigt kort skärpedjup. 
Denna bilden tog också sent. Som vanligt. Jag hade fokuset på "närmast" och att den skulle vara låst där, sen fick jag helt enkelt testa mig fram, lite framåt, lite tillbaka, lite fram igen, nej nu såg jag ut som en gris *ta om*, nej nu kollar jag i kors *ta om*, nej nu ser jag helt skev ut *ta om* osv. En väldigt nära inpå selfie helt enkelt. Jobbigt med korta armar och ett 50 mm objektiv förresten. Fick mjölksyra och sånt hemskt tillslut. Hua. 
Älskar triangeln *smiley med hjärtformade ögon* 


Andreaz
2014-04-05 | 15:26:19

Alltså dina ögon:) De är magiskt vackara att se in i

Svar: Haha, tacktack!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: