Ägnös grottor!

Skrivet: 2014-08-04 | 19:28:00

-Titel: Ägnös grottor!
Idag är nybörjarna själva på ön. Så jag och Linnea drog med oss dom till grottorna och hade lägerbål. Sedan fick de klättra och efter det så fick de äta årets godaste kvällsfika tillägnat nybörjarkursen. Vi hade planerat att de skulle få lite "finare" smörgåsar som blev mini baguetter och sedan varm choklad med mini-marshmallows. Så uppskattat och det gjorde mig så himla glad! De börjar bli sig själva rejält nu och jag litar så mycket på dem att en av nybörjarna fick låna min kamera och ta det här fotot. Coolt va? :D 


2014-08-21 | 19:29:38

Nämen titta! Den tog ju jag, vad roligt haha :) Saknar verkligen Ägno just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: