Glöm inte äpplet till läraren!

Skrivet: 2014-08-18 | 09:31:00

-Titel: Glöm inte äpplet till läraren! 
Måndag mooorgon. Härliga måndag moooorgon. Och jag ska inte till skoooolan. Men det ska många utav er. Kanske idag, kanske imorgon eller på onsdag. Tror jag. Väl? 
Jo, men så är det nog.
Glöm inte att vara snälla mot era lärare bara, jag vet hur sjukt jobbigt det är att planera lektioner, eller ja, teoripass i mina ögon. Kom i tid och allt sånt. Räck upp handen. ja, men ni vet hur det skaaa vara. Ge läraren ett äppel också  så är ni garanterade ett leende! (Så himla lätt för mig att säga som inte ska till nån skola mer :D )


2014-08-21 | 21:51:53

Alltså det är så häftigt att du fortfarande kommer på idéer! Så roligt att se det här projektet :)

2014-09-07 | 07:53:15

Vilken fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: