Va tomt det blev

Skrivet: 2014-08-09 | 13:39:00

-Titel: Va tomt det blev
Snart åker vi alla hem. På den här ängen sprang det nyss barn och lekte. Bakom mig stod två militärtält uppslagna till F1orna, ännu lite längre bort låg nybörjarbyn. Det stod nyss ett egengjort fotbollsboll till vänster i bild. För vad som känns som minutrar sen så var gräset högt här och helt otrampat. Här sprang jag fram och tillbaka för att tjata på barn som tog alldeles för lång tid på sig vid vattenpumpen på kvällarna. Här fick jag kontakt med alla deltagare. Pratade med dom. Lekte lekar. Kramade om barn med hemlängtan och såg till så att alla hade något att göra. Det var en deltagare som tyckte att vi blivit en stor familj. Välkommen tillbaka till Ägnö säger jag bara. Tillbaka nästa år till ditt Ägnö-folk <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: