Alla hjärtans dag- tävling!

Skrivet: 2014-02-14 | 12:00:00

-Vinn ett SanDisk Eye-Fi minneskort!
När du tagit fotot till dagens outfit eller inspiration med digitalkameran, känns det då trassligt att behöva vänta med att posta bilden på bloggen, sociala nätverk och andra webbsidor på grund av sladdar? Med SanDisk Eye-Fi 8GB behöver du inte längre vänta utan kan snabbt och smidigt föra över dina fotografier och filmer från en kamera till en närbelägen smarttelefon eller surfplatta, självklart trådlöst. Detta är ju en bloggares dröm, även andra som instragrammar eller vad man nu gör. Eftersom jag tycker om er så mycket så startar jag nu i samarbete med SanDisk en tävling för alla mina varmhjärtade läsare, eller till er som behöver få ert hjärta lite uppvärmt. 
 
-----Vill du vara med och tävla om ett trådlöst wifi- minneskort från SanDisk?-----

Svara rätt på följande två frågor i kommentarsfältet följt av en motivering på max 60 ord om varför just du ska vinna ett SanDisk Eye-Fi minneskort. (Hint: ni hittar svaren på SanDisk.com) Tävlingen stänger om en vecka (21 februari) och minneskortet skickas så snabbt som möjligt hem till vinnaren. 

1. SanDisk har en produkt som kan spara bilder i 100 år, vad heter produkten? 

2. I vilket land ligger SanDisks huvudkontor? 

Hörrni! jag hoppas ni gillar den här tävlingen och att ni vill vara med! Idag är det alla hjärtans dag. Pussa och krama alla era nära och kära. True love behöver inte bara vara mellan ett kärlekspar. Glöm inte det! 



2014-02-14 | 13:37:12

1) SanDisk Memory Vault
2) I USA (Kalifornien)
Motivering: Jag är en tjej på snart 16 bast som måste pendla till skolan varje dag, vilket gör att bloggningen ofta kommer sent. Att ha detta minnsekortet hade gjort min bloggning mycket lättare, roligar och framförallt bättre för mina läsare.

Andreaz
2014-02-14 | 13:58:55

Hoppas du får en skön dag <3<3<3

Svar: Tack, hoppas din dag var bra!
Josefine Hellgren

Felicia Andersson
2014-02-14 | 14:04:55

1. SanDisk Memory Vault
2. USA (CA, Milpitas)

MOTIVERING:
Detta minneskort från SanDisk vore en helt fantastisk vinst för en tjej som är så tokig i fotografering som jag är. Jag är också en trogen användare på instagram och dessutom arbetar jag som galen för att kunna öppna min egen fotoblogg! Det vore underbart att kunna minska på den bökiga överföringen från dator till iPhone. ♥

2014-02-14 | 18:16:40

1. SanDisk Memory Vault
2. USA, Milpitas, CA

Motivering:
Jag är en tjej på 16 år (snart 17) är helt galen i fotografering. Är det något jag brinner för så är det absolut fotograferingen. Jag vill vinna för att det ska bli mycket enklare och smidigare för mig att kunna föra över mina bilder från kameran.

Rose
2014-02-14 | 23:39:10

1. SanDisk Memory Vault
2. Milpitas, CA, USA

Min motivering leder: Ett kort på en hjort skulle vara ganska svårt, men ett minneskort som detta tidskort klickar man bara hårt.
En brand stoppar mig aldrig från foton i min hand...(WiFi).

Skulle bli extremt glad med detta minneskortet i min hand. :)

2014-02-16 | 07:48:25

1) SanDisk Memory Vault
2) I USA (Kalifornien)

Motiveringen lyder: Sedan jag gick ner 45 kg i vikt, och jag äntligen tycker om bilder på mig själv, så vore detta ju ett mycket lättare sätt att fånga mitt nya glada jag på bild och dessutom dela med det till andra :)

Millah
2014-02-18 | 11:22:27

1. SanDisk Memory Vault
2. USA Milpitas
3. Älskar att fota och fotar ja jag vet inte hur mkt varje dag.
Vore underbart att få vinna detta, få plats med foton och
smidigt föra över till telefonen för att publicera åt nära och kära.


Hoppas verkligen på tur.. Kramar / Millah
[email protected]

2014-02-19 | 13:07:53

1. SanDisk Memory Vault
2. Milpitas, CA, USA

Jag skulle vilja vinna minneskortet för att jag är ofta på språng med kameran och vill självklart visa upp bilderna direkt. Att ta telefonen och fota kameradisplayen känns lite B så att få med hela bilden i sin fulla kvalité skulle göra både mig och mottagaren gladare. Minneskortet skulle alltså vara bra för en stressad tjej som jag!

2014-02-24 | 21:19:22

1. San Disk memory Vault, usb storage
2. Milpitas i USA (CA)

Jag är en modeälskande tjej som älskar att fota och driver en hyfsat nystartad modeblogg. Att vinna detta skulle inte bara hjälpa min blogg att bli ännu bättre utan underlätta min stressiga vardag fylld med skola och plugg, för att fota+överföra+blogga tar tid... så att kunna göra ett av stegen så mycket snabbare skulle jag behöva stressa mindre:)

Emli
2014-02-25 | 23:18:15

1. SanDisk Memory Vault
2. Milpitas, CA, USA

Min motivering: jag har nyligen skaffat mig en systemkamera och jag älskar verkligen att fota! Möjligheten att kunna överför bilderna snabbt och enkelt till framförallt mobilen utan en dator till hands, skulle verkligen vara otrolig! Då det ofta resulterar i mindre kvalitérika foton med mobilkameran pågrund utav den tid det tar med överföringen..
Håller tummarna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: