Bloglovin

Skrivet: 2014-02-24 | 15:28:00

 
Hej finisar! Idag bestämmer jag vinnaren av självporträttstävlingen, och det kommer troligtvis upp imorgon. Sen ska jag läsa igenom lite snabbt ni som deltagit i alla hjärtans dag- tävlingen och försöka bestämma mig så fort som möjligt så att vinnaren får sitt minneskort. :) 
 
Jag tänkte bara tipsa om att följa mig på bloglovin. Det gör du HÄR eller HÄR eller varför inte HÄR (vilket HÄR du än trycker på så kommer du till samma sida). Det är smidigt som tusan, du kan liksom följa alla dina favoritbloggar (jag vet jag vet, jag är största favoriten, men man kan ha flera favoriter), och enkelt klicka på "nästa" för att komma till nästa inlägg som du inte läst fast på en annan blogg som du följer. Svårt att förklara, ingen talang jag har direkt. Men iaf HÄR kan man också klicka om man inte orkar trycka på någon annat "HÄR". 
Man kan klicka på bilden oxå.... lovar att jag inte ska skriva HÄR mer, börjar bli tjatigt. 
 
 
HÄR!! hah! Håller visst inte alltid vad jag lovar. 


2014-02-24 | 16:58:28

Du är för go! Läste bak i arkivet att du dansade, gör du det fortfarande? Och vilka stilar? :D

Svar: Haha! Taaaaack :D Tyvärr inte, det blev för dyrt. Jag dansade showjazz och modern dans. Saknar det som tusan!
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 17:06:55

Följer redan dig så tänker inte klicka på något "här" ;) :P
En bra blogg har du! :) Det är extra kul att följa ditt 365-dagars-projekt :)

Svar: Klicka ändå! :D Vet att du vill... såååå lockande :) Men bra att du redan följer, hihi :) Tack Annie :)
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 19:53:57

Känner spontant att jag måste klicka på någon av "här-en", men jag följer ju redan också :)

Svar: Visst? Man blir ju sååå lockad, till och med jag :) :) Åh, fina du, vad kul att höra! :D :D
Josefine Hellgren

Anonym
2014-02-24 | 20:10:54

Hej! Skulle inte du kunna slänga in snabbt vilka de tio finalisterna blev? :)

Svar: Absolut! Fixar ikväll!
Josefine Hellgren

2014-02-25 | 21:36:06

Okej då, jag kan inte låta bli, måste klicka på åtminstone ett "här" ;) :)
Tack själv för en bra blogg :)

Svar: Woho!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: