De 10 finalisterna

Skrivet: 2014-02-28 | 09:57:00

-10 väldigt duktiga tjejer! 
Det var många som ville veta vilka de 10 blev. Så här är dem. Jag har redan valt en bild. Jag hade 4 megafavoriter och det var riktigt svårt. Jag har studerat dem in minsta deltalj kan jag säga er. Jag har gått efter komposition, titel, färger, svärta och vita i bilden, skärpa, photoshoparbete där jag inte vill se slarv (!!!), tanke bakom, helhet och en massa annat. Det jag fick göra var att göra ett poängsystem och det var så jag fick fram ett slutresultat. Ni anar inte hur tight det har varit!! Idag prick klockan 17 kommer vinnanaren från Kamda-tävlingen upp. Ettan, tvåan och trean får en bildlänk. Sedan kommer jag även dela ut lite småpriser som tex bästa photoshoparbete etc. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: