Finska struvor var tydligen lite för gott

Skrivet: 2014-02-10 | 23:33:49

-Det skulle vara ett par glasögon. 
Idag har vi gjort finska struvor. Alltså friterad deg med florsocker typ. Jag gjorde ett par glasögon för att ha till projektet, men såklart så ska halva glasögonen bli uppäten. Jag hade lagt undan dem för att de inte skulle bli uppätna. Jag sa till och med till alla här hemma vad de skulle vara till, tydligen inte tillräckligt tydlig. Det är alltså därför den ena är mindre. Jag fick ta en från högen. Irriterande. Trött är jag också. Trött och irriterad. Kunde knappt le på bildjäkeln. 
 
Titel: Finska struvor var tydligen lite för gott
Plats: Köket
Datum: 10 februari


Andreaz
2014-02-10 | 23:39:23

Snyggt:)

Svar: Tack!
Josefine Hellgren

2014-02-11 | 09:20:26

Åh, jo, ditt leende må vara fake - det vet du bäst själv - men jättefint! Och det låter ju dundergott :)

Svar: Hahaa, åhh! Tack! :) Det sägs att man blir gladare av att fake-le än av att inte le alls :) Det var det! Tog rätt lång tid dock...
Josefine Hellgren

2014-02-11 | 12:20:35

Hhaha....men å.... :( Men de blev fina ändå tycker jag!

Svar: Tack! :'D
Josefine Hellgren

Anonym
2014-02-11 | 13:54:51

Så typiskt! Men fina blev de ändå :)

Svar: Haha, tack! :) och gott! :)
Josefine Hellgren

2014-02-12 | 07:47:11

Härlig bild! :) Kram

Svar: Tack snälla :') Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: