Före och efter l

Skrivet: 2014-02-23 | 12:55:00

-Håll musen över bilderna så ser ni hur före-bilden såg ut!
Hej och hå! Nu visar jag de första före och efterbilderna från projektet. Nervigt. Tänkte bara säga att förebilderna har gått igenom Camera Raw först. Så det är inte helt orginalfilen. Hittar inte minneskortet där de första bilderna ligger tyvärr... Men jag antar att det ni faktiskt vill se är det jag har gjort i photoshop? Eller kräver ni orginalbilderna också? ;) Vi får se hur det blir med nästa 3 bilder. Vilka vill ni se? Ni bestämmer!! 
Och på den första bilden så gjorde jag den svartvit redan i camera raw, jag reglerade färgerna där man gör den svartvit, därför ser jag fläckig och konstig ut. Men det var lätt att fixa i photoshop! 


Andreaz
2014-02-23 | 13:28:46

Intressanta bilder på dig:

1."Sweet like an angel or evil like the devil"
2012-08-26

2."I extrem jävla brist på annat": 2013-01-22

3."Today´s look": 2012-08-22

4."En dag som så många förut": 2012-08-21

Svar: Men hallå.. Nu menar jag ju från projektet. Kommer aldrig visa så gamla bilder. 2014 och framåt.
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-02-23 | 18:21:55

Okej!

Andreaz
2014-02-23 | 18:25:12

Av bilderna ovan är den nedersta bäst.Din svarta färg kring ögonen gör att du ser så läskig ut;)

Svar: Tack!
Josefine Hellgren

2014-02-23 | 21:06:39

Gud vad du är bra på att redigera och få in en känsla i bilderna! Det skulle vara jättekul om du visade någon bild i en video. Kanske jobbigt för dig att redigera om gamla bilder, men på nån bild från projektet i framtiden kanske du kan spela in när du redigerar, skulle vara så roligt att se vilka verktyg och så som du använder dig av!

Svar: Tack snälla!! Absolut! Måste hitta ett bra program att "filma" skärmen i bara. kram!
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 19:46:48

Men gud vilken skillnad! Vad duktig du är på att redigera, efterbilderna har ju en helt annan känsla i sig ^^ Kul att du lyckades få de så att förebilden visas under den nya eller vad jag ska säga, det blev lättare att jämföra då tyckte jag :)
Mår du bättre nu förresten?
Kram

Svar: Tack!! :D Jaa, det blir ju lättare att se, det har du helt rätt i! Jag tänkte visa hur jag gjorde så. Skulle du vilja se det? :) Ja, gud ja! :)
Kram!
Josefine Hellgren

2014-02-24 | 21:25:05

Wow! Verkligen supercoola redigeringar! ♡

Svar: Tusen tack! :)
Josefine Hellgren

2014-02-25 | 11:14:18

Hej! Snygga bilder! Hur gjorde du så att man kan dra musen över för att se den gamla bilden? Vore sjukt tacksam för svar!

Svar: Jag visar i ett inlägg, blir lite svårt att förklara som ett svar här bara! :)
Josefine Hellgren

2014-02-25 | 15:03:46

Hur redigerade du den andra bilden? Alla tre är hur häftiga som helst, haha åh. Känner mig som värsta stalkern nu som kommenterar ofta (brukar inte göra det vanligtvis) men du är grym!

Svar: Den med boken? :) Om du menar ljuseffekterna så målade jag med penseln i olika storlekar i olika lager och sen satte jag alla på blandningsläget "mjukt ljus" eller "soft light". Det ska du inte känna dig som, verkligen inte. Jag blir bara glad, och det är super att du frågar! Tack! :D
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 14:44:49

Jaa jag vill jättegärna se hur du gjorde!!
Gillar dina bilder helskarpt för att de berättar en historia och har känsla i sig :)

Svar: Kul! Då fixar jag det! Tack snälla!!!
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 17:56:12

störtälskar bild nummer 2!

Svar: Haha, taaaaack! :D
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 21:15:16

Kul att se!

Svar: Nåt du vill se mer av? :)
Josefine Hellgren

2014-02-26 | 21:53:54

Men wow grymma bilder!

Svar: Tack ska du ha! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: