Olympus

Skrivet: 2014-02-13 | 17:50:00

-Snabbt tagen bild, den blev som den blev. 
JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG TYP DÖR! "Skrik inte! Caps Lock gör ont i öronen!!" Jag var på möte idag hos Olympus. Det resulterade i att jag ska stå på modemässan i deras monter som värdinna! Say whaaaat!? Jag är så glad för den här möjligheten! Inte nog med det så fick jag hem en kamera också, en Olympus Pen, det är en likadan kamera som "I'm next" -gänget (ett gäng modebloggare) fick använda en varsin vecka och sedan tävla ut. Låt er inte luras av storleken!!! Med den kan man skicka sina bilder direkt till mobilen, snygga bilder med en gång till instagram tackar man ju inte nej till? En till ascool grej är att man kan se från mobilen det kameran "ser", samt ta kort från mobilen, ställa in fokuspunkt och grejer. Skärmen kan man vrida på. Det är en kompakt systemkamera. Stört jävla perfekt om man är bloggare. Och alltså shieet! "andas jossan, andas" (och nej, jag får inte betalt för att skriva detta, tycker bara att den är sjukt bra och förtjänar lite reklam, faktiskt!!). Nog om kameran, vi ses väl på mässan 7-8 mars? Info HÄR. Be DÄR!  
 
Titel: Olympus
Plats: Köket
Datum: 13 februari


2014-02-13 | 18:31:25

Stänger tävlingen bara idag eller är det också så att alla bidragen kommer ut?

Svar: Bidragen kommer ut vid midnatt om ingen anmäler sig minuten innan! Sen är det bara att rösta! Ska sätta ett slutdatum för röstningen i det inlägget också! :)
Josefine Hellgren

2014-02-13 | 19:15:28

Grattis :)))

Svar: Tack snälla :)
Josefine Hellgren

2014-02-13 | 20:17:58

Gud så kul :-D

Svar: Ja, visst? :D :D
Josefine Hellgren

2014-02-13 | 20:20:58

åh, verkar ju jättesmart! så roligt!
kram

Svar: Eller hur?? :D ja, verkligen :) kram
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-02-13 | 21:54:33

Sthlm wins!
Grattis Jossan:)

Svar: Tack :)
Josefine Hellgren

2014-02-13 | 23:11:44

Inte alls avundsjuk.. nej nej! Men Gud va kul för dig!! :D

Svar: Hahah!! Tack Marie!! :D
Josefine Hellgren

2014-02-13 | 23:11:45

Inte alls avundsjuk.. nej nej! Men Gud va kul för dig!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: