Ledtråd

Skrivet: 2014-01-11 | 18:07:00

-Fy. Fan. Vad. Kallt.
Vad kan jag ha gjort idag i flera timmar? Ja, lyckligtvis inte dansat i snön iaf. Eller jo, i en halvtimme var jag väl ute. Fota en ledtråd. Ledtråd till vad? Ja, det ni! Meeen vilket fall som helst, så var jag ute i endast en klänning, sport-bh och jogging-tights. Jag stod uppe på en gammal ruin här i Segeltorp, fotade nerifrån, med mitt 50mm objektiv. Gick ju sådäär. Antingen kom inte huvet med, eller så försvann fötterna, inte nog med det så blev 80% av alla bilder ur fokus, träden i bakgrunden blev väldigt snyggt klara, men jag då?! Plötsligt var det mörkt ute, jahapp! Dags att knalla hem!
Det är inte lätt att fota själv. Nä fy vad svårt det är. En bild var hyffsat bra, och då syns ändå inte mina fötter. Perfektionisten är en surpuppa för tillfället. 
Om jag blev kall? Ja, vad tror du. Värre blev det när det började snöa som in i helvete. När jag skulle ta på mig jackan så inser jag att jag har lagt den så att insidan pekar mot himlen. Jag tänker inte ens kommentera det... 
(Ledtråd nummer 2 finns på instagram: @gossans) 
Titel: Ledtråd
Plats: Segeltorps ruiner
Datum: 11 januari


Andreaz
2014-01-11 | 18:23:21

Allt för konsten, right?
Jättefin bild!
Hoppas du är varm nu.

Svar: typ så.tack!
nu är jag varm!
Josefine Hellgren

2014-01-11 | 19:29:30

Nyfiken!

Svar: ;)
Josefine Hellgren

2014-01-12 | 09:44:15

Är du intresserad av att göra bloglovinbyte med mig?

Svar: Absolut! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 15:47:23

Hahaha fy sjutton ibland får man bara "Såna" dagar, de där när allt som kan gå fel går fel också. Härlig rörelse blev det i bilden iallafall tycker jag :) Har lagt till dig på bloglovin ser fram emot att se mer av ditt projekt!
Kram

Svar: Det var verkligen en sån dag... haha! :) Kul! Hoppas jag inte gör dig besviken ;) kram!
Josefine Hellgren

2014-01-16 | 15:28:27

Du kan verkligen det här med att fota! Kul att kolla igenom dina bilder :)

Svar: Tack snälla! Jag blir så glad av att få läsa sånt här!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: