Med äpplet i knät och nallen vid min sida

Skrivet: 2014-01-25 | 23:03:46

-Hahaha! Så jävla sliten! 
Gårdagens fotografering gjorde så att mitt hår blev såhär. Jag ruffsade ju runt med håret för att det skulle vara skummigt och sitta på plats. Hade massa schampoo, mitt hår har nog aldrig varit så rent. Dock gjorde jag det största misstaget typ någonsin att snabbt gå upp ur badet för att fixa med bilderna. Kort och gott så glömde jag balsamet. Dumt. Dumt. Dumt. 
Ännyuejs så har jag knappt gått upp idag. Pallade inte. Man får ha sånna dagar. Det var ju inte direkt så att jag kunde gå ut såhär?? 
 
P.S! På måndag drar en fototävling här på bloggen igång. Var beredda! 
 
Titel: Med äpplet i knät och nallen vid min sida
Plats: Min säng
Datum: 25 januari
 
 


Andreaz
2014-01-25 | 23:26:00

Fin bild! Trodde bara du använde PC,(med hänvisning till "Högpassfilmen";)

Svar: Tack. Apple-datorn är min skoldator.
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-01-25 | 23:39:03

Okej! Då är du förlåten(Obs! ironi;)

Skönt att bara slappa:) Hur går det med sockerabstinensen?
Jag lider med dig! Är svårt colaberoende (Coca-cola alltså..)
Kämpa på tjejen!

Svar: Det går bra. Har ont i huvet. Tack
Josefine Hellgren

2014-01-26 | 02:12:17

fin bild!!

Svar: Tacktack! :)
Josefine Hellgren

2014-01-26 | 12:06:25

Åååh! jätte fina bilder! :) lust och följas via bloglovin :)?

Svar: Tack snälla!! :) Absolut! Hojta till när du följer mig :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: