Min älskade lilla bebis

Skrivet: 2014-01-23 | 23:57:00

-En sen bild igeeeeen! 
Idag gjorde jag något väldigt speciellt. Jag Tog först en bild på bara mig, sedan tog jag bilder runt om i hela rummet (kunde gjorts myyycket bättree!), därefter la jag ihop alla bilder till en. Resultatet ser ni ovan. Det här ska jag göra fler gånger. Minns inte vad det heter, inte panorama, nåt annat, det är personen som kom på teknikens namn. Någon? 
Sune sov gott i min famn. På mig har jag farfars lusekofta. Åh vad jag önskar att jag fick träffa honom. Men det får jag väl när jag själv dör antar jag! 
#sunestöttarmigiallt 
 
Titel: Min älskade lilla bebis
Plats: Mitt rum
Datum: 23 januari


Anonym
2014-01-24 | 09:04:52

fin bild :)

Svar: Tack :)
Josefine Hellgren

2014-01-24 | 09:21:41

Gillar hur rummet ser lite ut som ett dockhus. Bilden ser väldigt spännande ut! :) fin!

Svar: Cool tanke! :D tack!! :D
Josefine Hellgren

2014-01-24 | 10:59:27

hej :)
klickar follow snart pga mkt inspiration ^^
keep going!

Svar: Klickeliklick! ;)
Kram!
Josefine Hellgren

2014-01-24 | 13:24:02

Nu har jag kikat igenom din blogg ganska ordentligt. Och jag tycker verkligen att ALLA bilder du tagit är underbart fina & välgjorda, även inläggen & texten du skriver :) Jag blir iallafall väldigt inspirerad! :)

Svar: Åh! Gud vad glad jag blir!! :) :) Tusen tusen tack!!! :D
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-01-24 | 17:53:42

Bebis;)

2014-01-24 | 22:11:42

Hittade din blogg via blogg.se startsida och ja måste bara säga att ja blev helt kär i din blogg. :) Den är så himla fin .

Svar: GUDARS vad glad jag blir!! :D Tack! Helt sjukt att vara veckans blogg.Hoppas du stannar, hade vart himla kul :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: