När jag är borta

Skrivet: 2014-01-18 | 22:47:00

-Ute i kylan 
Här kommer den riktiga bilden, vilket betyder att jag är hemma! Det var Rasmus lillebror Neo som ville att jag skulle välja den här bilden. Han var jätteduktig och höll koll uppifrån fönstret om kameran tog en bild eller inte! Teamwork!! Jag fick lite panik på kvällen när Rasmus påminner mig om att jag inte tagit dagens bild än. Tänk om jag hade glömt. Katastof. Total katastrof! Men jag lyckades. Sen om det är det mest kreativa jag någonsin gjort kan vi srunta i att prata om här. Det är ett självporträtt. Så det duger!! 
När jag är borta, som nu i helgen så lägger jag upp en mobilbild från plåtningen. Så att ni vet att jag inte fuskar. Har jag inget internet så lägger jag upp en bild där jag visar tiden och datumet på kameran under bilden. 
 
Titel: När jag är borta 
Plats: Utanför Rasmus hus i Tullinge 
Datum: 18 januari 


2014-01-19 | 20:28:33

hej, fin blog. hittade den nyss, men tror jag kommer stanna här ;)

Svar: Grymt!! Vad roligt! Hoppas att du kommer trivas! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: