Släpp mig lös och håll mig hårt

Skrivet: 2014-01-29 | 23:01:01

-Tre sorters bandage
Roligt att jag lyckades få på mig bandaget som jag hade för att stabilisera mitt knä över huvet. 
Många vet det här om mig, andra vet inte alls. Jag har otroligt svårt att bestämma mig. Jag vill både ha kakan kvar och äta upp den. Jag kan aldrig bestämma mig om jag vill köpa den tröjan eller den tröjan. Då blir det antingen båda eller ingen alls. Kan inte människor bara välja åt mig? Det hade varit så skönt. Slippa den där ultimata stresskänslan varje gång ett val kommer. Inte kan jag hjälpa det heller, jag har varit så i hela mitt liv. Inte jättekul måste jag säga. 
 
Titel: Släpp mig lös och håll mig hårt
Plats: Mitt rum framför min vita vägg 
Datum: 29 januari
 
 


2014-01-29 | 23:28:29

nämen, en till med beslutsångest.
allt eller inget, det har blivit lite av min personlighet nu på sista åren ^^
färgval är ibland svårast..

Svar: Yeey! Välkommen in i klubben :p jaa, fy vad svårt!
Josefine Hellgren

Andreaz
2014-01-30 | 00:51:37

Pussy Riot bondagestyle?

Svar: Ehm.. Bandagestyle kanske?
Josefine Hellgren

2014-01-30 | 09:08:28

Vilken häftig bild!
Det ser ut som en awareness-kampanj av något slag, t.ex att kvinnor bara är en kropp som förväntas finnas där för nöjes skull, men helst inte ska ha en mun att prata med eller ögon att se med.
Dock börjar kvinnorna känna att det är dags för förändringar, därav att du försöker dra av dig det som förblindar. Lite flummigt men förstår du vad jag menar? Grymt cool bild iallafall! :)

Svar: Tack! Cool tanke!! :D jag förstår precis! Inget jag hade i tankarna, men jag gillar det du skrivit. :)
Josefine Hellgren

2014-01-30 | 12:28:41

grym bild!

Svar: Tack! :)
Josefine Hellgren

2014-02-01 | 17:14:26

Cool och grym bild!
Det är inte lätt alltid när man har beslutsångest.


Ha de bra


Svar: Nej det är ju inte det!
Tack!
Du med!! Kram!
Josefine Hellgren

2014-02-01 | 19:16:13

Vilken cool bild :)

Svar: Tack snälla!
Josefine Hellgren

2014-02-02 | 12:26:04

sjukt cool bild!
Känner igen mig så i det du skriver, kan aldrig bestämma mig heller vilket är otroligt frustrerande.

Svar: Tack!
Jag blir så glad att höra att jag inte är ensam! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: