Snön kom idag

Skrivet: 2014-01-10 | 17:05:00

-Årets första snö.
Vart hittade hon så mycket snö tänker ni? Det är ju bara slask ute? Japp, slask över heeela Stockholm förutom i Kungsträdgården. Där är det en enorm snöhög. Vi var på moderna muséet idag och tittade på Cindy Shermans galna utställning idag med klassen. Självklart skulle vi gåååå hela vägen dit. På vägen hem bad jag Karro trycka på avtryckaren medan jag satt i snön. Jag fick låna hennes jacka också. Tack broder <3 
 
Titel: Snön kom idag
Plats: Kungsträdgården
Datum: 10 januari


Andreaz
2014-01-10 | 17:19:59

Gossan with glasses:)
Har du långflätan på?

Svar: Nej det har jag inte
Josefine Hellgren

2014-01-14 | 21:16:53

Gud vilken fin blogg! Verkligen väldigt läsvärd, om du har tid o lust får du väldigt gärna kika in på våran blogg o slänga in en liten kommentar eller två ;)

Svar: Tack snälla!
Absolut! :)
Josefine Hellgren

2014-01-15 | 10:17:29

Åh, vad härligt! :) Kram

Svar: Visst? :) kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: