Vinnaren är korad!

Skrivet: 2014-01-07 | 12:17:00

-Mega grattis till er alla!
Med 1 endaste röst vann Moa. Helt tokgalet. Det var många som röstat med samma ip- adress på både 1an, 2an, och 3an. Men med alla dem borta så fick jag fram en vinnare. Alltså vet ni hur många timmar jag har suttit med detta? Haha! Men äntligen står det klart. Moa blev vinnaren, alla önskar henne grattis tycker jag! Önska alla grattis vettja. Väldigt fina bilder på pallplatserna måste jag säga. Ni är superduktiga tjejer :) 
Moa, kolla din mejl! 
Vill ni se alla bilder igen så hittar ni de HÄR. Alla som var med var jätteduktiga, och jag önskar er stort lycka till i nästkommande tävlingar det här året. "Hjärta" er! 


2014-01-07 | 14:31:03

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

Svar: Tack tack!! :) jag kikar in! :)
Josefine Hellgren

2014-01-07 | 14:48:08

Tusan också! Haha, men grattis till vinnaren! :)

Svar: Alltså helt galet, en röst!! Haha!! Men jag kan hinta om att det kommer en ny tävling snarast ;)
Josefine Hellgren

2014-01-07 | 17:38:12

Åh tusen tusen tusen tack!!! :D :D :D

Svar: Stort grattis!! :) hoppas du vill vara med i nästa tävling! :)
Josefine Hellgren

2014-01-07 | 17:48:22

Grattis till vinnaren! Haha, så surt, men aja, satsar på nästa tävling!

Svar: Det låter bra!! :)
Josefine Hellgren

Moa - hobbyfotograf
2014-01-08 | 13:15:55

Svar: Hör av dig om du har en ny tävling! :)

Svar: Lovar!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: