Imorgon blir jag mamma till 50 barn!

Skrivet: 2014-07-28 | 15:05:00

-Titel: Imorgon blir jag mamma till 50 barn! 
Haha, sjukt stressad nu alltså! Imorgon kommer barnen, jag och linnea har äntligen lyckats planera lite. Vi är så effektiva hon och jag. Bästa teamet... Vi har även inset vilken mors-roll vi kommer ha. Vi kommer trösta, leka, natta, finnas där, vara snälla men stränga. Ja ni fattar. Vi har verkligen ett ansvar vi också. Men vi ska ha kul med dem, helt klart! 
Sen var det ju det där med att lära sig alla namn. Varje kurs behöver bara lära sig deras barn. Men jag och Linnea ska ju helst kunna allas. Undrar hur lång tid det tar? Vilka är dem? Hur ser de ut? Mina gamla F1:or kan jag ju namnen på. De glömmer man inte. Jag har till och med våran gruppbild kvar som bakgrundsbild på mobilen. Dags att gå vidare snart?? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: