Med en kudde bakom ryggen

Skrivet: 2014-07-04 | 18:20:00

-Titel: Med en kudde bakom ryggen
Nu är vi i mysiga Molkom. Vi är här för att fira Morfar som fyller 75! Hela resan fick jag sitta fram i bilen vilket jag aldrig annars får göra då den platsen alltid är upptagen. Men nu satt jag och följde vägen med blicken med en tjock kudde som stöd för min svank som jag gjorde illa igår. Och nej. Det blev inte bättre över natten. Jag kan gå utan att vilja vika mig åtminstone. Alltid något! Hela bilresan satt jag och världens bästa moster och pratade om allt möjligt! Mamma sov och Madde hoppade in i samtalen lite då och då. Ingen av oss var väl jätteglada över att det var så fint väder ute. Alla ville uuuut i den- äntligen- värmande solen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: