Nej se fin ut istället!

Skrivet: 2014-07-06 | 21:53:00

-Titel: Nej se fin ut istället! 
Idag fyller pappa 47 år. 3 år till 50. Det ni! Madde och jag hade suttit halva dagen (kändes det som i alla fall) och åkt bil hem från morfar. Mia släppte av oss i Skärholmen där jag och systern min sprang runt som yra höns för att hitta allt till vårt lilla semsterkit till pappa. Himla bra tips föresten att göra kit av olika slag som present! Pappsen har ju semester snart så hans kit bestod av: En blå picknickkorg, 8 muggar i grönt och blått (4 av varje, det kan ju inte vara olika liksom), två böcker som han skall läsa ut den här sommaren som har inslag av humor (sjukt viktigt) och kriminologi (Kaffe med rån och Mr Dixon försvinner) och sedan något gott att mumsa på som blev after eight. 
Vi åt otroligt god middag (som vanligt) hemma hos våran faster Barbro. Där plockade Madde upp kameran och direkt vände jag mig dit och såg lite småful ut. Nej, säger hon då, se fin ut istället! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: