Tom Tits Experiment

Skrivet: 2014-07-03 | 22:06:00

-Titel: Tom Tits Experiment
Vilken underbar och hemsk dag jag har haft! Jag, Rasmus och hans lillbror Neo åkte till Södertälje rätt tidigt för att gå på Tom Tit, i hopp om att det skulle vara minimalt med folk. En torsdag liksom. Det var det inte... Nejnej. Det kryllade av folk men vi tog oss igenom alla 4 våningar ändå. Jag fick så fina bilder som jag bara måste visa er snarast! På fjärde våningen finns en skivstång utan vikter där kanterna var fastsatta i en maskin. Maskinen skulle visa hur mycket du är kapabel att lyfta. Det fanns instruktionsbilder och allting, jag gjorde som bilderna visade.. ändå hände någt med min rygg. Det var som om en fet kniv stacks in i svanken på mig. Det blev bara värre och värre. På kvällen skulle jag hela vägen till Handen för att gå på styrelsemöte. Jag satt då på tåget ganska länge. När jag skulle byta i Älvsjö kunde jag knappt gå. Det gick liksom inte att få fram högerbenet utan att hela jag ville vika mig. Snälla Hampus hämtade mig vid stationen och vi åkte hem till Diana. Jag satt och fullkomligt led under hela mötet. Fy faan va jag hade ont. Och ont har jag fortfarande. 
Imorgon åker vi till Värmland. Hur ska jag klara det?? 


Andreaz
2014-07-16 | 17:22:13

Jossan 4 president;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: