Vikten av att hjälpa till

Skrivet: 2014-07-26 | 21:06:00

-Titel: Vikten av att hjälpa till
Jag sitter här på världens bästa ö nu i en av nybörjarbåtarna. Jag är på program i år. Jag tar hand om barnen på dagens sista pass. Vi kommer lära dom om ANT, säkerhet, sjövett, leka lekar, ha lägerbål, tävlingar och sen är det jag och linnea som ser till att alla lägger sig i tid och säger god natt. Det är även vi som leker och underhåller alla efter lunch och middag. Men sen springer jag nog runt och hjälper alla med det jag kan. Som nu. Vi riggar alla båtar (alltså sätter upp själva masten och får den att sitta där den ska med vant och stag.), spelar roll om jag inte är nybörjarledare, allas händer räknas ändå. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: