Pruttmun

Skrivet: 2014-06-22 | 23:13:00

-Titel: Pruttmun
Det är hysteriskt kul att vara hemma hos Rasmus. Jag menar, ikväll så började vi filma med Rasmus mobil på "långsam"-funktionen medan vi "pruttade" med våra munnar. Det var så kul att vi nästan la oss på golvet och grät. Sen skulle alla i huset göra detta. Inga undantag! Och som vi skrattade. Klart att det fick bli dagens självporträtt liksom!! Jag var dock sjukt trött då efter att energin varit på topp och vägrade lämna golvet. Utan att resa på mig tog jag en likadan lampa som jag använde till "vener"-bilder och lyste upp mitt ansikte. Fixa lite halvkassa inställningar och gav gav kameran till Rasmus. "Här. Få fokus på min mun. Sen går vi och lägger oss."  


2014-06-23 | 15:46:58

Hahaha kul!

2014-07-02 | 08:46:23

Det där provade vi också och skrattade oss tårögda. Det blir ju också ett roligare och mer spännande porträtt också än ”standardvarianter”. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: