Räddningen och morgonstund

Skrivet: 2014-06-09 | 23:09:00

-Titel: Räddningen (10/5)
Alltså denna bild blev katastrofal när jag fotade den. Jag körde på sjukt lång slutartid, så jag fick stå löjligt stilla. Trots bländare på 1.4 så vart löven så skarpa att det såg ut att vara taget med kompaktkamera. Dags för photoshop. Bara smacka på mer och mer grejjer tills den blir så långt ifrån tanke ett som möjligt. Om jag ens hade en tanke. Men men tänker jag. Ett sånt här foto måste ju också få vara med i samlingen. Nån kanske gillar den? 
 
Titel: Morgonstund (9/6)
Nyklippt gräs, golden hour, världens bästa sällskap, sommardofter, gotländsk kopp med svartvinbärste och tystnad. Den tystnaden. Inte ens fåglarna hade vaknat. Bara jag och min Sune. 


Andreaz
2014-06-11 | 14:20:52

Du är så jäkla vacker Josefine! Söt katt har du oxå.)

karro
2014-06-22 | 21:40:45

älskar den1! typ bästa jag sett mmmmgad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: