Studspjäxorna

Skrivet: 2014-06-14 | 23:31:00

Titel: Studspjäxorna
Det här kan ha varit bland det roligaste någonsin i träningsväg. Jag fick låna dessa av Rasmus kusiner. Kangoo- Jump kallas dem. Känns som om man sätter på sig pjäxor och man tror att man ska rulla fram eller bak först. Men nejdå! Det är så mycket enklare än vad man tror när man ser dem kommandes i handen. Snälla Mary som är en av Rasmus kusiner sprang ner med mig till vägen nedanför deras och fångade den här bilden på mig med den fantastiska motsolen. Jag fick se hennes målningar och skisser förresten och kan bara inte fatta att folk kan ha sån talang! Mary, om du läser detta... DU ÄR GRYM! 
 
 
Snodde två bilder från Rasmus mamma och storebror. Hihihi! 


2014-06-16 | 06:19:54

Coolt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: