Hon somnade

Skrivet: 2014-03-16 | 23:35:20

-Hon är söt när hon sover <3 //Rasmus
Ja, eller nu är jag ju vaken. Jag, Josefine alltså. Och med det inte lika "söt" längre. Bilden är fotad med på tok för högt ISO att jag inte ens vill prata om det. Men det är mitt fel. Är man trött och har ont i huvet och allt annat man nu kan klaga på så är det okej. 
Idag har jag varit på Ägnös årsmöte och jag står kvar som vice sekreterare. Vi hade möte i 6 timmar. ... säger det igen: 6. Timmar. Men det gick bra och vi rullar på ett år till. Och glöm nu inte att känner ni någon eller är själva mellan 10-15 så anmäl er för sjuttsingen till vårt seglarläger! Alla vi som jobbar med Ägnö seglarläger får inget betalt, vi jobbar gratis för att vi älskar det vi gör. Bland det bästa vi vet, bland det bästa jag vet, är att lära barn att segla och vara trygga ute på sjön. Det enda man egentligen betalar för är mat och transport i 10 dagar. Vill ni läsa mer så gå in på agno.se eller seglarläger.se. Såå, nu har jag gjort lite reklam åt världens bästa seglarläger!! :D :D 
Nu ska jag SOVA. I sängen. Inte i soffan på Rasmus. God natt på er! 


2014-03-17 | 00:05:56

Haha vad gulligt!

Svar: Haha, tack!! ^^ men kvalitén blev ju inte så bra. Dock handlar ju projektet om att hitta mina brister :P
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: