Finbesöket!

Skrivet: 2014-05-11 | 16:17:00

-Älskar mina kusiner, världens härligaste! <3 
Som jag sa i tidigare inlägg så hade vi finbesök under Eurovisionkvällen. Innan det var dags för finalen så hann vi rita på whiteboardtavlan, rita på papper, spela gitarr, leka "positiv feedback "leken"" (man får någon att göra en förbestämd sak utan att säga vad den ska göra, bara klappa händerna när det går åt rätt håll osv), förklara orden utan att säga ordet, äta middag, bädda och stå på huvet i bäddsoffan. Det ni!  
 
SÅ jävla irriterande. Jag kan öppna upp EN bild i photoshop, sen är RAM-minnet slut. Får panik. Sen måste jag stänga ner photoshop för att sen öppna upp igen för att fixa nästa. Skjut mig typ. 


2014-05-11 | 16:59:29

Ser ut som det var en kul dag igår =)

Hoppas denna söndag är lika toppen!

Svar: Verkligen!! :)
Jadå! Fotojobb hos dansskola :)
Detsamma!!
Josefine Hellgren

Anonym
2014-05-11 | 19:27:58

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

2014-05-11 | 22:39:13

Fina bilder :)

Svar: Tack. :)
Josefine Hellgren

2014-05-20 | 21:52:54

Häftig redigering! Ser lite gammaldags ut! :-) Vad är det du gjort?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: