Fyra fingrar upp och mötet avslutat

Skrivet: 2014-05-30 | 23:21:00

-Titel: Fyra fingrar upp!
Hela fyra månader är nu avklarade! Så jäkla grymt! Ja, det är faktiskt störade att jag bara har mobilbilder bilderna från min nikon D7000, men det är som det är. Händelsen var en del av det här året. Temat är fortfarande brister. Och det ska också synas! 
 
-Titel: Mötet avslutat
Rasmus gav mig ordet "kavaj". Kavaj. Möte. Pärmar. Stelt leende. Glasögon. Uppsatt hår. Skakar hand och är trevlig. Miljö: nåt lite finare. Vardagsrummet blir perfekt! 
Imorgon fyller systern min 18 år! Och i pärmen jag har i knät (jossan-pärmen) så hittade jag ett födelsedagsbrev till Madde, när hon fyllde 8. Exakt 10 år sedan. Jag <3 henne tydligen ibland, men "åfta" fast i smyg. @ istället för vanliga a var tydligen poppis då också. 
 
 
 


Anonym
2014-06-01 | 01:26:27

ALLTSÅ DU ÄR SÅ FYNDIG OCH KREATIV !!!!!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: