Jag når trädtopparna och jag röstade

Skrivet: 2014-05-25 | 23:26:10

Titel: Jag når trädtopparna! 
Det är så otroligt roligt att ni går in här och kommenterar! Jag verkar synas mer och mer vilket är superroligt. En stor del av mit liv är att blogga, och det har jag gjort nu i tre år (på den här bloggen alltså). Tack blogg.se för att ni har fått upp ögonen för mig. Det gör mig ännu mer motiverad att fortsätta.
Utan er läsare hade jag inte utvecklats så här mycket ska ni veta. Jag hade ju inte haft någonstans att visa mina bilder utan bloggen! Era stöttningar är ALLT! 
 
-Titel: Jag röstade
Idag var det dubbeldag med morsdag och valdag. Jag har pluggat och pluggat för att veta exakt vad jag ska rösta på. Gjorde även aftonbladets valkompass och svarade inte på någon fråga förrän jag visste vad den verkligen innebar. Jag gjorde mig en egen uppfattning. Jag har pratat med folk som är mer åt vänster och mer åt höger. Det är viktigt. Sedan tog jag faktiskt det som hamnade högst upp på valkompassen vilket jag var nöjd med. Pappa och jag cyklade till skolan där våran vallokal låg. Snabbt gick det och vipps så var vi hemma igen! På kvällen firade vi morsdag i mammas lägenhet. Mormor och Kim var där, och så jag, Madde och Rasmus. Mycket mysigt, men mer om det sen! 


2014-05-26 | 01:00:36

Åh vad finurlig du ser ut på den översta :D

2014-05-26 | 07:34:56

Fina =)

2014-05-26 | 08:15:48

Ny vecka, nya tag! Har du några planer för denna vecka?:)

2014-05-26 | 11:53:48

Haha, vad nöjd du ser ut på den första bilden! Älskar dina självporträtt, du hittar alltid på så roliga idéer ^^

2014-05-26 | 21:04:18

Åhh älskar den översta!!!! :D

Andreaz
2014-05-27 | 00:37:09

Håller med om att bilden när du sitter i trädet är jättebra;-)

2014-05-31 | 13:48:46

Svar: Tack så jätte mycket, jo det är sjukt fint i Norge!

Jätte roligt med självporträtt hela året, skulle aldrig lyckas, haha :)

Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: