Smälta in och det var allt en rund tunnel

Skrivet: 2014-05-24 | 23:58:00

Titel: Smälta in (24/4)
Alltid är det något där jag vill fota. Här trampade jag på en tistel och var skrämmane nära att trampa på en mördarsnigel. Nåja. Jag fick mitt självporträtt med lång slutartid. 
 
Titel: Det var allt en rund tunnel (24/5) 
I Fruängen finns det en väldigt rund tunnel. Jag tänkte först fota rankt in i den. Men det skulle ju alla ha gjort. Man ser ju att den är rund från sidan också. Jag pratade med Rasmus under hela tiden jag fotade och under hela promenaden hem. Lite nojjig är man ju! 
Jag hade precis varit inne i Gamla stan och snott kanterna på Elins pizza på vapiano. Det var gott. Innan det hade jag firat Sandra som fyller 13! Wohoo! 


2014-05-25 | 14:03:06

Tänk att du fortfarande har ideer till dina bilder =)

2014-05-25 | 16:50:22

Fina bilder ;)

Svar: Tack Johanna :)!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: