Projekt självporträtt 25-31 augusti

Skrivet: 2014-11-08 | 17:22:00

-Titel: En till mig och en till honom (25e)
Rasmus har fått ett likadant vitt armband som jag gjort med schackel som lås. Varje gång vi tittar på våra armband kan vi tänka på varandra. Som om jag inte tänker på honom tillräckligt redan efter bara en dag.... 
 
-Titel: Egenskapad värld (26e)
Läser ni mycket? Vad läser ni? Vad läser folk liksom? Jag måste ha en spännande bok som man bara inte kan sluta läsa. Det ska vara så spännande och bra skrivet att jag blir som besatt. Då läser jag. Älskar bilderna. Min egna fantasi av någon annans ord. 
 
-Titel: Möter solen i ytterdörren (27e)
Detta gör mig så glad. Se min spegelbild i glaset innan jag ens sett den vackra solnedgången. Bässta golden hour. BÄSTA! 
 
-Titel: Åh, det låter ju gott! (28e)
Beslutsångest är bara förnamnet när jag ska baka. Känner ni samma sak? Choklad eller inte choklad? Hård kaka eller mjuk? Äta hela smeten eller stoppa in den i ugnen? Stor kaka eller flera små? Ugnsbak eller typ cocosbollar? Men alltsåååå svårt. 
 
-Titel: Känslan inför träff med Ägnöfolk, ren lycka. (29e)
Ikväll ska vi fira att Nico fyller 20. Mysig middag med mitt Ägnöfolk. Åh <3 
 
-Titel: Parfotografering! (30e)
Wiiiieee! Jag har fotat snygga paret Elidreas (Elina och Andreas) (Lite kul är det allt att sätta ihop namn på par) (och lite töntigt) (men jag är töntig ibland). Så jäkla taggad ar jag och vi hade så kul! Vi drog till Hagaparken och det var precis sådär lagom varmt till en början. Vi bevittade en bröllopsfotografering och såg folk sminkade så konstigt att vi trodde att de var clowner först (inte samma sällskap som bröllopsparet). Jag ska bara skicka bilderna till Elina så ska jag lägga upp några bilder här sen. (Tack Elina för att du knäppte denna knäppa bild på en överlycklig Josefine!) (slut på parentes) 
 
-Titel: Den som spar hon har. (31a)
Jag fick en sån jävla ball present förra året av Ägnögänget. En polaroidkamera!! Jag har varit så sparsam jag bara kunnat, men idag var jag bara tvungen att ta en selfie. Lilla bilden i bilden är tagen nån minut innan den stora bilden. Tänk vad olika kameror och vinklar kan göra! 
 
Som många av er redan vet så håller jag ju på ett ett själporträttsprojekt där jag varje dag under hela 2014 ska ta en bild av mig själv. Pga av kamerarån, datorkrascher och photoshopproblem har det många gånger blivit så att jag inte kunnat lägga upp bilder på flera månader. Nu har jag kamera, dator och photoshop. Därför kommer jag då och då lägga upp bilderna som jag tagit varje dag nu här framöver. Vecka för vecka. 
 


Andreaz
2014-11-08 | 18:14:27

Jäklar vilka bra bilder!
Gillar den sista extra mycket:-)

2014-11-08 | 20:40:18

Tjusigt!

2014-11-10 | 21:07:27

Kul att se bilder från projektet igen :) Vad du har haft otur med utrustning under årets gång...

Elina
2014-11-27 | 15:44:31

Elidreas HAHAHA!! Först gången någon gett oss ett så fint namn (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: