Anna

Skrivet: 2015-04-27 | 16:31:00

Grannen. Bästa vännen. Barndomsvännen. Flickan med änglahåret. Och även kallad: Anna
 
Oj vad det kliade i fingrarna igår. Jag kände att jag måste ut och fota någon. På momangen. Skrev ett meddelande till Anna och frågade om hon var hemma. Det var hon absolut. Ville hon möjligtvis stå modell lite? Ja, ni ser ju själva vad svaret blev. 
Hur vacker är hon inte???? 
 
Jag fotar gärna folk för att lära mig själv. Det var så nyttigt att fota Anna. Bara en sån sak som att hennes ögon blev mindre blåa beroende på hur solen kom in i bilden och mer blåa om den kom in på ett annat sätt. Otroligt lärorikt! 


2015-04-27 | 16:49:20

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack ska du ha! :) :)
Josefine Hellgren

2015-04-27 | 18:52:36

så fina bilder

Svar: Tack!!
Josefine Hellgren

2015-05-02 | 10:17:30

Så fint, speciellt andra bilden! Wow!

Svar: Tack snälla! Det blev sååå mycket bättre när jag beskar den :p
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: