Att njuta av D-vitamin

Skrivet: 2015-04-03 | 12:44:00

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Första och enda gången jag badade pga av penicillin (och kyylan)
 
Det är inte ofta jag printas på bild någonsin om jag inte tar bilden själv eller ber någon. Jag måste lära mig att be oftare. Om hjälp. För jag inser att jag saknar att se bilder på vad jag gör också. Förstå mig rätt, jag älskar att fota andra, för det är mina minnen från näthinnan och nej, jag är inte självgod. Alla människor vill väl ha semesterbilder där man själv är inkluderad som man kan kolla tillbaka på om 10 år? 
 
På bild eller inte så levde vi i solen, vi kände av den hela tiden och det var bra för våra kroppar och själar känner jag. Vi behövde d-vitaminen. Tack pappa för resan! <3 


2015-04-03 | 14:04:10

Men gud vilka härliga bilder och en väldigt fin blogg!
Ha en trevlig påsk! /www.nouw.com/ahlm

Svar: Tack snälla :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: