Jag är klar!!

Skrivet: 2015-04-02 | 02:00:42

Va konstigt det blir med inlägget som har samma gråa färg :D
 
Jag är helt okej klar. Klar till 100% blir jag aldrig. Men alltså, jag är ändå nöjd. Bort med det gamla och in med det nya. Nu är frågan om jag ska ha blogg.se;s mobilversion eller om jag ska hålla mig till min egna design. Klurigt. Jag har även skaffat PRO! Så no more reklamer så att säga. Det blir även en ny domän. Gossanfoto.se, men just nu har blogg.se fel med domänleverantören så vi får vänta lite till.
 
Gaaah! Lycklig! 
 
Även här, samma gråa färg, woops! 
 
Här är mina bloggfärger. Lätt att dra iväg eller bara ha några specifika färger. Jag hade bara lila och grått innan jag la in lite grönt. Det passade tyckte jag. Bort med det nyfödd-bajs-färgs-färgen jag hade innan och in med mer jag
 
Jag är nästan rädd att fråga vad ni tycker. Men ni får tycka vad ni vill, såklart, jag har dock jobbat som ett djur och tänker lägga designen på hyllan ett tag. Nu är det foton som ska jobbas med. Wow.. Vilken lättnad! 
 
Tack till Rasmus vän Arian som har hjälpt mig massor när jag har suttit och dragit mig i håret!! Guld värt!! :) 
 


Andreaz
2015-04-02 | 11:03:19

Du är så duktig!
Extra cred för fotot på dig eftersom du är supersnygg på det:D

keep it up!
Mvh
A

Svar: Tack!
Josefine Hellgren

Anniiss
2015-04-02 | 21:23:20

tycker det här nya vart super fint! det ser mycket professionellare ut nu! Keep going!! :)
kram

Svar: Skönt att höra :) Tack!
Josefine Hellgren

2015-04-03 | 14:28:12

Blev ju hur snyggt som helst :D

Svar: Tusentack!!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: