Nyheter!

Skrivet: 2015-04-13 | 19:18:00

 Fint gäng på deras studentdag! 
 
Nyhet nummer 1: ÄNTLIGEN heter jag GOSSANFOTO.SE. Jag har växt bort från att ha blogg.se bakom mitt bloggnamn. Dock går det lika bra att skriva in gossanfoto.blogg.se fortfarande om det skulle ha blivit någon slags vana. Så himla skönt att ha ett eget domännamn. Det har jag drömt om lääääänge. Grymt. Fett. Jävla ballt så in i nordeeeen! 
 
Nyhet nummer 2: Studenten närmar sig för många och bokningar för studentdagen börjar kommer in. I år kommer jag att ha fler tider än vanligt då jag endast är uppbokad för min syster på hennes skola. Jag kommer att närvara vid Thorén Business school i Stockholm vid deras utspring. Går du där så kontakta mig så ser jag till att lägga din klass på minnet om du vill ha bilder därifrån. 
Självklart så kommer jag för 4e året i rad fotografera studentporträtt. Är du intresserad av fina bilder till släkten eller till dig själv eller till ja, vad fasiken som helst så kontakta mig så får du årets prislista. 
 
Kontakt:
 


Fanny
2015-04-14 | 10:30:38

Tar studenten nästa år! :))

Svar: Åh! Va roligt! Då får du kontakta mig när det närmar sig :)
Josefine Hellgren

Anonym
2015-04-14 | 16:31:27

Satans snygg bild osv

Svar: thanks!
Josefine Hellgren

2015-04-17 | 08:30:18

Åh fint med eget domän! :)

Svar: Visst? :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: