Projekt självporträtt 29 september- 5 oktober

Skrivet: 2015-04-19 | 21:39:02

-Titel: "Varför använder jag inte mina glasögon mer?" (29e)
Jag ser så galet bra i mina glasögon, ändå använder jag de nästan aldrig. Men oj va skönt det är att se vilken buss som kommer borta i fjärran och vilken tid tåget går. För att inte tala om hur bra de är när jag ska börja övningsköra igen. 
 
-Titel: "I negativt strålkastarljus" (30e)
 
-Titel: "Låt oktober flyga förbi" (1a)
Oktober, who cares? Bara en grå månad till nästa grå månad. Det är fina löv ute iaf. Men vem orkar gå ut? Inte jag. Nej. Säg till när oktober är slut. Snällt. Tack. 
 
-Titel: "Matad hos mamma" (2a)
 
-Titel: "Bländad av gyllene timmen" (3e)
 
-Titel: "Nu får jag raka bort allt" (4e)
 Mitt hår är så slitet. Så trassligt. Jag vaknar varge morgon och ser ut såhär. Stora feta gottiga knutar och tussar. Dags att raka bort det.... 
 
-Titel: "Kanelbullens daaaag!" (5e)
Oj, andas, lyckoruset tar över. Idag får man äta hur många bullar man viill! Själv tryckte jag i mig en torr bulle (den på bilden) alldeles för fort. Då räddar mjölken mig. Kanelbullar med mjölk. Torra eller inte, passar alltid!! 


Andreaz
2015-04-19 | 22:11:59

Vad ball du ser ut på den 4:e.

Svar: Haha, tack!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: