Projekt självporträtt 8-14 september

Skrivet: 2015-01-04 | 01:59:00

-Titel: "Grön liten vän" (8e)
Tänk va lite av Rasmus vax kan göra! Har alltid tyckt att det är som klister. Såklart att jag har rätt!! Hur många har burit grön ögonskugga i sitt liv? Nä, typ inte jag heller. Det var spännande. 
 
-Titel: "Expriment med röda läppar" (9e)
Färgen på mina läppar är photoshoppade. Jag har inget läppstift på mig alls. Jag ligger ner på marken med himlens ljus sköljande över mig vilket ger mig skuggor på ett värde av typ 0. Men orenheter syns gott och väl ändå. Poff! Borta.
Tro aldrig på bilder. Man vet aldrig vad som gjorts med dem. 
 
-Titel: "Det som var mitt andra hem" (10e)
Idag åkte jag till Xenter för lite kvällslabb. Det ger mig en sådan måbra känsla att var där. Tack vare den här skolan ser jag ljus överallt. När ljuset faller fult på någon på pendeltågsstationen vill jag gå fram och be personen ta ett steg bak eller ett steg fram. Så att ljuset faller vackert istället. Xenter har lärt mig att vara orolig över ljuset. Men att det alltid finns vägar runt problemet. 
 
-Titel: "Mix av positiv och negativ" (11e)
Nu har jag lekt för mycket i photoshop igen. Jag vet knappt hur jag gjorde. Jag bara lekte. Himla tur att jag har kvar lager-filen aka photoshopfilen. 
 
-Titel: "Bowling gör mig tokig" (12e)
Jag älskar bowling, missförstå mig inte. Jag tycker att det är ett kul sätt att umgås på. Men jag har ett problem: varje jävla gång jag spelar så är jag bäst och grym och etta i början. Jag slår strike efter strike och sen bara går det inte mer. Jag kastar klotet i rännan, träffar typ en varje gång om jag har tur och sen när nästa spel börjar så blir jag en glänsare för typ två kanske tre rundor innan det går utför igen. Mitt problem? Ingen aning. 
Grattis förövrigt till mig och Rasmus på våran halvårsdag. Tacktackar! 
 
-Titel: Vi fikar, syrran jobbar (13e)
Va underbart att fika med systern bakom disken. Hon är duktig på sitt jobb. Trevligare än hon någonsin varit på hemmaplan. Även fast hon kan vara min älskade ängel hemma med <3
Mamma och jag passade på att få en varsin kaffe. Det gjorde liksom susen på en annars ganska jobbig dag. 
 
-Titel: "Lilla spegel i gräset där, säg mig vad jag själv begär" (14e) 
Shit vad dagarna går upp och ner. Ena dagen är jag väl okej och andra vägrar jag ta mig upp ur sängen. Jag vet liksom inte vad jag vill. Jo att Rasmus ska komma hem. Men det är något mer. Vad ska jag göra för att må bra? Känna lite ro? Jag vet faktiskt inte. 


2015-01-04 | 09:53:07

Jätte fina bilder! Experiment med röda läppar är nog favoriten denna gång =)
God fortsättning på nya året =)

2015-01-05 | 16:25:28

Så mycket fint :D

Mormor
2015-01-07 | 15:44:50

Oj vad länge sedan jag titta på din blogg! Vilka snygga bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: