Firandet av U21s EM-guld i kungsan

Skrivet: 2015-07-08 | 12:29:20

KUNGSTRÄDGÅRDEN
 
Jag har ju HELT glömt bort! Jag och Rasmus satt hemma i soffan och såg på finalen. Pappa stod i trappen under straffarna och var så nervös att han ville ha en snabb flyktväg om det blev jobbigt. Nu har hysterin lagt sig, men då, alltså wow. Vilken fest!!
 
"Om de vinner så åker vi in till Kungsan" sa jag och vad gjorde de? Det går och vinner hela skiten! Jag hade ingen röst när jag somnade, det var så spännande! 
Det ska läggas till att enda gången jag är minsta intresserad av fotboll är när sverige är med. Gäller för hockey också. Glädjen.. ååååh! 
 
Rasmus skulle på jobbintervju och åkte in tidigare, när han var klar kom jag in och vi hamnade praktiskt taget längst fram med en varsin människa framför oss. Rasmus hade på sig den fantastiskt smarta outfiten; varm långärmad tröja samt långbyxor. Jag höll på att dö av värmeslag, tänk då hur Rasmus kände sig? Vi gick efter ett tag, för den dagen var inte den dagen vi hade lust att svimma.. Jag gick runt med mitt "sverige-hår" resten av dan (fördelen med att stå långt fram, man får grejer), kände stoltheten. Mindes lyckan på scenen som jag just sett. Vilket gäng! Framtiden inom svensk herr fotboll ser ljus ut. HÄRLIGT! 


2015-07-08 | 18:34:32

Ser ju så härligt ut! Tyvärr kunde jag inte komma ifrån och åka in till kungsan...men vilken bedrift av våra killar! Så bra jobbat!

Svar: Det var grymt! Fint minne från sommaren :)
Josefine Hellgren

2015-07-08 | 20:40:49

Åh vilka härliga bilder! :)

Svar: tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: