Över hela min gigantiska skärm

Skrivet: 2015-03-21 | 09:06:00

-Oj. Nejmen vad är det här?
Har hon bytt design nu, men va? Jag kan inte se den!! Nej, för att den är inte klar ännu. Men jag blir mer och mer nöjd. Mer och mer taggad! Jag har sparat massa bilder tills designen är klar och ditnålad. 
Den kommer att vara centrerad, den här är typ åt vänster? Jättekonstigt. 
Den kommer inte att ha vita kanter längs mina bilder för oj så jag har tröttnat på det. 
Den kommer att vara grå och lila.. och vit såklart. Jobbigt med en rosa wrapper typ. 
Den kommer inte ha en sidmeny utan endast en toppmeny. 
Oooooch, ja, typ det. Ni får se snart!! 
 
Bilden är alltså inte skalenlig (säger man så? orkar inte googla). Jag printscreanade hela min skärm och den är ju rätt bred liksom. Men allt ligger där fint på mitten. Centrerat. Aahhhhh, lättnad. 


Andreaz
2015-03-21 | 22:03:12

Grymt härliga färger och jävligt cool bild:)

Svar: tack!
Josefine Hellgren

Sara
2015-03-26 | 21:32:30

Måste bara fråga, när kommer Ägnö-filmen ut? Längtar jättemycket

Svar: Mycket bra fråga, inget svar. Filmen är en sidogrej. Och händer det mycket annat får jag ta ett steg tillbaka från filmn tills dess att jag har tid och ork igen! Längtar jag med ;)
Josefine Hellgren

2015-03-28 | 14:30:28

Åh vad fint det ser ut. Gillar också centrerade bloggar. :)

Svar: Det känns mer rätt på nåt vis :) Har man åt vänster eller höger blir det lite tokigt om man kollar från en stor skärm!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: