Pink lips

Skrivet: 2015-03-10 | 21:09:00

-Mitt mål med året var att inte tänka så mycket.
Bloggdesignen går åt helvete. JAG. KAN. JU. INTE! Blir så arg. Kan inte nån bara hjälpa mig? Jag har suttit i flera timmar varje dag. Jag har en helt färdig bild. Vet exakt hur jag ska ha det. Ändrar inte designen tills det blir som jag vill. Jag har till och med en skiss. Spelar det nån roll? Nej. för det går ju ändå inte! Kastar hela bloggen i soptunnan snart. Det är inge kul att blogga med en design man själv inte tycker om. 
Brunt. VARFÖR valde jag brunt? 
Finns det nån där ute som kan hjälpa mig så att det blir exakt som jag vill så kontakta mig. TACK 
 
 
 


2015-03-10 | 21:48:13

fin färg :D

Svar: Visst är den!? :D
Josefine Hellgren

2015-03-11 | 15:33:52

Vad tråkigt att du känner så och att det inte går vägen. Men jag tycker din blogg är superfin ändå! :)

Svar: Åh, du är då snäll du! :) Tack :)
Josefine Hellgren

2015-03-11 | 16:32:06

Snyggt!

Svar: Tack!
Josefine Hellgren

2015-03-11 | 17:41:15

dessvärre är jag inge vidare på bloggdesigner, men hoppas du hittar någon som kan hjälpa till :)

Svar: Tack ändå. Det hoppas jag med! :)
Josefine Hellgren

2015-03-11 | 17:58:49

Vilken vacker bild på dig! Vad tråkigt att du känner så. Jag är ingen expert men jag har ändrat bloggens design till min egen genom att ta ort/lägga till andra koder mm. (grunden är en gratis design).

Mitt tips är att googla runt på en sak i taget och spara alltid dina mallar (ifall något skulle gå snett, då slipper du återställa och göra om från början). En länk som hjälpte mig mycket en gång i tiden är denna: http://tescho.se/vad-allting-innebar-i-en-stilmall-bloggwebblogg-se/. Hoppas de hjälpte :)

Svar: det är så jag gör! :) :) Snart klar dock!! :D tjohoo!
Det är min kära vän Malin sahlén på bilden, och jaa, hon är väldigt vacker :)
Josefine Hellgren

2015-03-11 | 20:52:20

Tjusig bild :D

Svar: Tack :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: