En dag på Hola folkhögskola

Skrivet: 2015-05-29 | 02:10:00

NORRLAND
 
Så här har det sett ut idag. Medan Rasmus var och spelade med sökande till skolan låg jag och sov. Vi åt frukost, sen somnade jag,sen kom nån rumsbesiktning och sen somnade jag, sen åt vi lunch, och sen somnade jag, och sen vaknade jag när Rasmus kom tillbaka vid 3 tiden. Då ska tilläggas att jag somnade rätt tidigt dan innan. Ibland behöver bara kroppen få vila ut.
Jag har sovit så dåligt hemma, vaknar hela tiden och har konstig dygnsrytm. Nu sa nog kroppen ifrån. Problemet nu är ju att nu kan jag ju inte sova. Klockan är 2. Rasmus sover sen länge såklart. Jag kollar på idioter som gör food-challenges och skrattar så jag gråter.
 
Imorgon ska vi se på "musikalarnas" musikal. Jag ska fota och Rasmus ska filma med Olympus, så blir det inte så skakigt. Den har ju stabilisator i, jäkla bra grej. 
 
Fint. Nu ligger halva han PÅ mig. Suck. Den här sängen ääär för liten. Det är bara att inse. Jag hoppas att ni sover och inte läser detta förrän imorgonbitti. Gonatt på er. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: