Min första besiktning

Skrivet: 2015-09-11 | 21:07:00

CARSPECT
Pappa har länge nu frågat om jag själv kan åka ner till Bilia för att besiktiga bilen. Oj så jag har dragit mig från det. "Det är bara lämna bilen, ta en kaffe och sen åka hem". Nje. Jag kan väl få observera först liksom? Så det gjorde jag idag. Följde med pappsen, lämnade bilen med nyckel i, tog en kaffe och en jävligt bra tidning och så ställde vi oss i solen medan bromsar testades, ljus, bälten, körning.. ja, hela köret (haha, köret). Nästa gång kan jag köra racet själv. Om ni fattar vad jag menar.
Blinkis.
Oj den var också kul!
Växlar ner nu. Hörs imorrn pepz.  


Andreaz
2015-09-12 | 01:56:43

Kanske en selfie i verkst´an?



Svar: Självporträtt menar du?
Josefine Hellgren

Anonym
2015-09-12 | 10:44:16

Du kan alltså fota bilverkstads bilder OCKSÅ?

Svar: Det vette sjutton :o
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: