Dröm

Skrivet: 2016-12-15 | 16:00:00

-Titel: "Dröm" (30 november) 
Jag drömde en sån vacker dröm inatt. Som vanligt så ser jag det framför mig men det är svårt att få fram i ord och text. Men jag var i skogen. Eller jag bodde typ i skogen. Jag gissar att det var Norrland eftersom att jag förknippar skog med Norrland och Rasmus bor i Norrland... I aaallla fall.. Jag träffade min farmor. Helt bombis på att det var hon. Hon var så fin och hon sa att jag vuxit upp och blivit en vacker kvinna. Vuxen. Det var som om hela drömmen gick ut på att min hjärna ville säga till mig att jag nu är vuxen. Men på ett fint sätt, inte så skrämmande. Jag bodde i nåt gulblekt hus med BARA massa träd runt om mig och jag mådde bra. Rörigt men det hade varit spännande att få veta vad allt betyder. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: