Fett på gränsen till dubbelhaka

Skrivet: 2016-01-17 | 12:00:00

Titel: "Fett på gränsen till dubbelhaka" (15e)
Det blir mörkt snabbare och snabbare så ska man ha fönsterljus får man fasiken skynda sig alltså. Då blir det rätt okej. Grymt nöjd att jag satte fokusen rätt på en selfie. Fett.
 
För dig som undrar vad nu detta är så är det de avslutade bilderna i mitt Projekt: Självporträtt 365 som jag skulle göra 2014. Mitt mående tog över men nu är alla färdigredigerade. Finurliga och roliga och tråkiga och fula och kreativa bilder hamnar här en gång per dag tillsa jag är klar. Vi ses! 


Andreaz
2016-01-17 | 17:41:21

Nice:)

Tove Lindgren
2016-01-18 | 09:06:59

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: