För jag är hemma hos Rasmus!

Skrivet: 2016-01-13 | 12:00:00

-Titel: "För jag är hemma hos Rasmus!" (11e oktober)
Det är skönt att vara här. I Rasmus stilla rum. Han är hemma igen. Inser ni att det hela tiden är honom det kretsar om? När han inte är här mår jag dåligt, när han är här blir jag som en frisk pingvinunge som liksom struttar omkring helt lycklig över livet med varm päls full av trygghet. Helt okapabel att flyga men jävligt lycklig ändå. (wow. den liknelsen). Imorgon firar vi 7 månader. En månad efter halvåret. Och så bara drar han. Fast det är inte förrän imooorgon! Tjihoooooooooo! :D 
 
För dig som undrar vad nu detta är så är det de avslutade bilderna i mitt Projekt: Självporträtt 365 som jag skulle göra 2014. Mitt mående tog över men nu är alla färdigredigerade. Finurliga och roliga och tråkiga och fula och kreativa bilder hamnar här en gång per dag tillsa jag är klar. Vi ses! 


Anonym
2016-01-13 | 13:15:48

Ahaha! du e så gullii!

Svar: Haha! Åh tack! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: