Överlevare

Skrivet: 2016-01-12 | 13:00:00

-Titel: "Överlevare" (10e oktober)
 För det första. Kan vi bara prata om att det ens existerar rosor ute fortfarande? Åtminstone där vi parkerar våran bil. Är då så här varje år? Och varför har jag inte tänkt på det innan?
Imorgon kommer Rasmus hem från norr. Jag lever ett helt annat liv nu. Han är där och jag är här. Vi praktiskt taget bodde hos varandra och nu... tomt. Min säng är tom. Hans säng är ännu tommare (tomare??). Fast imorgon är hans säng full igen. Det är där vi sover så han får träffa hela sin familj också och inte bara mig. Och så får jag träffa dom också!! Det kanske jag måste börja göra. Träffa Rasmus familj även fast han inte är där.. Varför inte? 

För dig som undrar vad nu detta är så är det de avslutade bilderna i mitt Projekt: Självporträtt 365 som jag skulle göra 2014. Mitt mående tog över men nu är alla färdigredigerade. Finurliga och roliga och tråkiga och fula och kreativa bilder hamnar här en gång per dag tillsa jag är klar. Vi ses! 


2016-01-13 | 09:24:58

Hej! Vilken fin och spännande blogg. Kika gärna in hos mig, så får du ha en toppen dag! :) Kram

Svar: Tack :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: